sorry guys!

Jag har inte uppdaterat sen i onsdag, that's bad. Men nu är jag tillbaka :) dock hinner jag inte skriva så mycket, för jag måste börja fixa mig osv. Jag ska iväg och fira morfar, för han fyller år idag. (grattis morfar, love you.) Men jag tänkte iallafall att jag kan lägga in lite bilder från i onsdags, när jag och Viktoria festa med lite sköna grabbz. Dock åkte vi aldrig dit vi hade planerat, men vi hade sjukt kul iallafall :) Enjoy!

Micke och Jocke


Jag och Micke


People :))


J, M och Jag




Viktoria, Jag och Micke <3


J, V och Jag


J och Jag


Älskar dig bästis


Jag och Rebecca


Jag, Josefine och Rebecca ;P


HAHA? jag och Micke


Jag och Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0