unbelievable

För 2 år sen, alltså sommaren 2008 var jag och min kompis Sarah i göteborg på liseberg. Jag kommer ihåg att vi träffade 3 killar där som var från norge. Vi träffades i kön till flumeride och sen blev det att vi var med varandra hela dagen på liseberg. Vi hade vattenkrig och det var helt galet kul. Jag vet att det var andra dagen vi var där, och att vi skulle åka hem dagen efter. Men killen som jag fick mest "kontakt" med heter iallafall Henrik, och vi gav varandras msn och så.. så att vi kunde hålla kontakten. Lite jobbigt va det ju eftersom att han bor i norge osv. Men när jag kom hem iallafall så adda jag honom, och sen några dagar senare började vi snacka på msn. Han förstod vad jag skrev, men det var lite svårt för mig att förstå när han skriver på norska, så ibland fick vi prata lite på engelska. Men det gick bra det med :P Vi snackade iallafall i några veckor, och jag vet att han berättade att han älskar att sjunga. Han skickade några ljudklipp på msn när han sjöng, och han var verkligen hur duktig dom helst! Jag vet att jag har kvar klippen på min gamla data. Iallafall, sen slutade vi snacka.. jag vet inte varför, jag har kvar han på min msn fortfarande. Men det jag tänkte säga är att nu när jag satt och lyssnade på musik på youtube så kom det upp ett klipp på sidan där det stod hans namn. Jag tryckte på det och då såg jag att det var en bild på han och när han sjunger. Sen såg jag också ett klipp med han när han söker till typ "norska idol". Jag måste säga att han är så sjukt snygg och så grymt bra på att sjunga! nästan lite stolt över att jag var med han ;) Well, här är en liten snutt när han sjunger.

Jag får tårar i ögonen av att lyssna.

Han är så otroligt duktig!


Snygging!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0