update

Idag började jag kl halv 9 med hemkunskap, vi skulle städa.. -.- jag vaknade kl 8 av att viktoria ringde och sa att hon kommer hem till mig, okej sa jag och hoppa upp ur sängen. Jag satte på lite foundation, klädde på mig kläder (alldeles för varma) och sen gick vi till skolan. Vi städa ganska snabbt, så vi fick gå efter typ 15 minuter? sköööönt. då gick vi hem till mig. jag sminkade mig lite och fixade håret, sen gick vi tillbaka till skolan och hade matte. btw så har jag ätit årets första glass idag, gött :)) jaja sen rulla dagen på ganska bra. vid 2 tiden fick jag sluta, så jag gick direkt hem och la mig på min ballkong och stekte. sen vid 3 kom mikaela hem till mig, vi solade lite. men sen kom vi på att det är bättre att sola hos mikaela på hennes alltan (stavning??) så vi låg där i typ 2 timmar? sen cykla vi till stuvsta och köpte andra glassen (GÖTT) sen cykla vi hem till maj (mickis mormor) och jag kan bara säga att jag har aldrig i hela mitt liv träffat en sån underbar kvinna, helt seriöst.. love you maj! <3 well.. sen cykla vi hem till mikaela, bytte om och sen tagga vi ut för att springa. vi sprang ungefär en timme (JAG LOVAR!) snacka om att jag kommer ha träningsvärk i morgon.. AJ AJ. aja, så äre. sen gick vi hem till mikaela, jag hämtade mina andra kläder och lite saker, sen gick jag hem. när jag kom hem så åt jag thaimat med päronen (äckligt) .. men det gick ner för jag var så jäääävla hungrig! nu sitter jag här lökig framför datan och lägger in bilder från dagen. herregud nu måste jag duscha, för jag är äcklad av mig själv! men jag lägger in bilderna i ett annat inlägg sen innan jag går och lägger mig. Hörs om ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0