21:30

Sorry för kass uppdatering! Men i tisdags var jag som sagt på grönan med min kusin, det var grymt kul. :D Igår var jag med Viktoria och på kvällen drog vi på fest i väsby och jag kom hem halv 4 imorse. Jag vaknade vid halv 12, då gick jag upp och åt frukost med mamma och sen åkte vi till doktor. Varför säger jag inte, men nu ska jag iallafall äta pencillin i circus en vecka. Blää! Well well, imorgon är det midsommar och det ska firas med familjen faktiskt.. eller ja, halva familjen för mina systrar ska inte med. Men jag, mamma och pappa ska till några vänner till familjen. Där kommer också finaste Sara vara, eftersom att hennes mamma och min mamma är bästavänner (: Det kommer bli super kul, sola och bada hela dagen. Underbart!

Kommentarer
Postat av: S

Älskar dig emma! <3

2010-06-25 @ 12:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0